Wikia

Sears Tower
19710 box
Nummer19710
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Architecture
SubthemaLandmark Series
Elementen

68

Leeftijd

10+

Uitgever

Brickstructures

Introductie 2009

De 'Limited Edition' set 19710 Sears Tower werd uitgebracht in 2009 als onderdeel van het Architecture - Landmark Series thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een model van het vroegere Sears Tower, nu bekend als Willis Tower, in Chicago. De vierkante basis heeft een sticker met de naam. Bijgeleverd is een boekje vol details over het ontwerp van het gebouw en geschiedenis, plus feiten over de echte toren.

Notities

  • Deze set werd uitgebracht door Brickmasters, het bedrijf van Adam Reed Tucker, de ontwerper van het model.
  • De set is gelijk aan 21000 Sears Tower (2008), het heeft echter één steen minder.
  • De set is zeer vergelijkbaar met de set 21001 John Hancock Center.
  • De Limited Edition set werd in een oplage van slechts 1250 sets geproduceerd. Hoewel de 1st edition vermelding doet vermoeden dat er nog later nog werden gemaakt, is dat nooit gebeurd.
  • Volgens Bricklink is de set van 2007; in dat geval zou deze set een 'oefening' zijn voordat in 2008 door LEGO de set werd uitgebracht als 21000 Sears Tower onder het nieuwe Architecture thema.
  • Volgens Brickipedia was het een polybag verpakking, maar op Bricklink is de doos te zien.

Verwijzingen

Zie ook:

Galerij

Around Wikia's network

Random Wiki