Wikia

Lego pedia

4704 The Chamber of Winged Keys

Overleg0
770 pagina's
op deze wiki
The Chamber of Winged Keys
4704 box
Setnummer

4704

Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Harry Potter
Subthema

De steen der wijzen

Bouwstenen

175

Minifiguren

Harry Potter
Ron Wemel
Witte schaak koningin

Dieren

Spin

Leeftijd

7 - 12

Introductie

2001

Introductie

US $20.00 / £16.99

De set 4704 The Chamber of Winged Keys werd uitgebracht in 2001 als onderdeel van het LEGO HARRY POTTER thema Harry Potter en de steen der wijzen.

Samenstelling

De set bestaat uit de Kamer van de Gevleugelde Sleutels, de drie minifiguren Harry Potter, Ron Wemel en Witte schaak koningin, en een Spin.

Deze set bevat zowel de tweede als de derde kamer achter de deur met de val. In de kamer aan de linkerkant staat het schaakbord en de kamer aan de rechterkant is de kamer met de gevleugelde sleutels. In de Kamer van de Gevleugelde Sleutels is een deur met een sleutelgat, en een bezem ernaast. Op de muren zijn houders voor vier grijze gevleugelde sleutels, en achter de muur zijn een grijze sleutel zonder vleugels, en twee gouden sleutels met blauwe vleugels. De volgende kamer bevat een klein schaakbord, twee fakkels, een groen dak en een wit schaakstuk van de koningin.
De set past tussen 4702 The Final Challenge en de 4706 Forbidden Corridor; 4752 Professor Lupos's Classroom past bovenop de kamer.

De drie opgenomen minifiguren zijn Harry Potter, Ron Wemel en de Witte schaak koningin. Zowel Harry als Ron zijn in hun Hogwarts gewaden. Harry draagt een zwarte cape met sterren, en heeft zijn bruine toverstok en bezemsteel. Ron draag ook draagt een zwarte cape met sterren en heeft zijn witte toverstok. Het schaakstuk houdt een witte scepter vast, heeft een rok-achtig stuk voor de benen en een Bellville kroon die vastklikt aan de bovenkant van het hoofd.

Verhaal

Harry, Ron en Hermelien komen in de volgende kamer van de verboden gang. Ze zien daar miljoenen sleutels en één past er in de deur en dan kunnen ze verder. Wat moeten ze nou doen?

LEGO.com

LEGO logo Ontdek de Sleutel Kamer en de Schaak Kamer!

Harry Potter ™ en Ron Wemel ™ zullen al hun verstand moeten gebruiken - en een vliegende bezemsteel - om een ​​gevleugelde sleutel te vangen! Maar aan de andere kant van de deur is een levensgroot schaakbord en nog meer gevaar! Kan Harry voorbij het schaakstuk? Inclusief Harry, Ron, bezemsteel, en nog veel meer!

Notities

  • De twee kamers van de set zijn opmerkelijk vanwege hun hoge plafonds en elegante bogen. Door het Zweinstein-achtige zand-groene dak van het torentje, doet het model recht het ontwerp van het kasteel uit de film.

Galerij

Set

Verwijzingen

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki