Wikia

Super Sportwagen
5867 box
Nummer5867
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Creator
Elementen

278 (+7)

Leeftijd

7 - 12

Introductie 2010, januari
Prijs

Vlag-NL €19,99
Vlag-DE €19,99
Vlag-UK £15,99 31 Dec 09 - 17 Dec 11
Vlag-US US $19,99 04 Dec 09 - 11 Dec 11
Vlag-CA CA $26,99 24 Sep 10 - 12 Dec 11

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

519,5

Afmetingen (cm)

28 x 26 x 6,3

De set 5867 Super Sportwagen werd uitgebracht in 2010 als onderdeel van het Creator thema.

Samenstelling

De set bevat 278 bouwstenen om drie verschillende voertuigmodellen samen te stellen: een helder rode sportwagen, een 4WD pantserwagen of een go-kart. Het belangrijkste model van de set, de sportwagen, is vooral fel rood gekleurd en heeft een motorkap (aan achterzijde) en deuren die open kunnen.

LEGO.com

LEGO logo 5867 Super Sportwagen

Plankgas de bocht door in deze snelle rode sportwagen met allerlei details, zoals opengaande deuren, een bagageruime voorin en een motor achterin. Maar je kunt er ook een razendsnelle go-kart of stoere pantserwagen van maken. Een geweldig 3-in-1 bouwavontuur!

LEGO logo Ga de weg op in een snelle 3-in-een stijl!

Scheer omlaag op kronkelende wegen met deze gedetailleerde rode sportwagen, met opengaande deuren, een bagageruime voorin en een motor achterin. Wanneer je klaar bent voor een verandering, gebruik dan de meegeleverde instructies om het om te bouwen tot een high-speed go-kart of een stoere gepantserde auto! Een geweldig 3-in-1 bouw ervaring. Open de deuren, kofferbak en motorruimte! Bouw een racy rode sportwagen, transformeer dan in een go-kart of gepantserde auto!

Notities

  • De set werd officieel in 2010 uitgegeven, maar was al tot een maand eerder verkrijgbaar in de Verenigde Staten en Engeland.
  • De sportwagen lijkt op die in de set 6743 Street Speeder.

Verwijzingen

Galerij

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.

Around Wikia's network

Random Wiki