Wikia

X-wing Fighter
6963 box Japan
Nummer6963
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Star Wars
SubthemaClassic

Episode IV: A New Hope

Elementen

41 (+1)

Leeftijd

7+

Introductie 2004
Gewicht (gram)

53

Afmetingen (cm)

10 x 13,5 x 3,4

De 'Mini Building Set' 6963 X-wing Fighter werd uitgebracht in 2004 als onderdeel van het Star Wars - Classic thema.

Samenstelling

De set bevat een X-wing Fighter op microschaal, vooral met witte bouwstenen met donkerrode, lichtgrijze en tan accenten.

Notities

  • De X-wing Fighter is exact gelijk als die uit de set 4484 X-wing Fighter & TIE Advanced (2003).
  • Deze set was exclusief voor promotie doeleinden voor bepaalde detailhandelaren, waaronder een Japans snoep bedrijf Kabaja met de aankoop van kauwgom, net als de microschaal modellen 6964 Boba Fett's Slave I en 6965 TIE Interceptor uit 2004.
  • De verpakking is in twee vormen verschenen: als hierboven getoond in een doosje, de zogenaamde Kabaya Box, en in polybag (20 gram).
  • De set behoort tot de tweede golf Star Wars mini's in 2004.
  • In de bronnen wordt de set verschillend genoemd, met/zonder MINI, in hoofd/kleine letters, enzovoort. Hier is gekozen om het 'Mini' weg te laten.
  • Op de verpakking van de polybag staat X-wing met een kleine letter 'w'. Dat is hier in de naam aangehouden.
  • Volgens LEGO Holobrick bevat de set 44 bouwstenen, alle andere bronnen, inclusief de bouwtekening, geven 41 op.

Verwijzingen

Zie ook:

Andere sets met X-Wings:

Galerij

Around Wikia's network

Random Wiki