Wikia

Constitution Treinachtervolging
79111 doos
Nummer79111
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema The Lone Ranger
Elementen

699

Minifiguren

Lone Ranger
Tonto
Danny Reid
Rebecca Reid
Butch Cavendish
Latham Cole
Captain J. Fuller

Dieren

Silver

Leeftijd

8 - 14

Introductie 2013
Prijs

Vlag-NL €99,99
Vlag-DE €99,99
Vlag-UK £79,99 15 Jul 13 - 23 Nov 13
Vlag-US US $99,99 26 Apr 13 - 16 Dec 13
Vlag-CA CA $129,99 26 Apr 13 - 16 Dec 13
Vlag-AU AU $139,99
Vlag-NZ NZ $169,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

1528

Afmetingen (cm)

53,7 x 27,9 x 8,9

De set 79111 Constitution Treinachtervolging werd uitgebracht in 2013 als onderdeel van het The Lone Ranger thema.

Samenstelling

De set bevat een trein met rails, een watertoren en exploderende rots, Silver en de zeven minifiguren van de Lone Ranger, Tonto, Danny Reid, Rebecca Reid, Butch Cavendish, Latham Cole en Captain J. Fuller.

In de kolentender zit een geheime schuilplaats door een scharnierende plaat met 'kolen'. Voor op de tender zit een zwarte schep.

Van de minifiguren draagt de Lone Ranger een witte deukhoed, en hij heeft twee zilverkleurige revolvers. Tonto draagt een grijze bandana met olijfgroene band en zwarte kraai op zijn hoofd en heeft een zakhorloge en een zilverkleurige schep. Danny Reid heeft een katapult. Butch Cavendish draagt een zwarte hoed en heeft een donker blauwgrijze revolver. Latham Cole draagt een zwarte hoed, en heeft een donker blauwgrijs geweer. Captain J. Fuller draagt een donkerblauwe hoed en om de nek een roodbruine schede en heeft een donker blauwgrijze hartsvanger.

79111 minifiguren

LEGO.com

LEGO logo 79111 Constitution treinachtervolging

Butch Cavendish en zijn handlangers hebben Rebecca en Danny ontvoerd en gaan er vandoor in een snelle trein: de Constitution! Kan Tonto de watertoren opblazen met het dynamiet, zodat de voortrazende trein wordt tegenhouden? Red de gijzelaars met de Lone Ranger en zijn trouwe viervoeter Silver. Spring op de gedetailleerde trein met locomotief en 3 wagons en ontwijk de kogels uit het Gatling machinegeweer! Ontdek de geheime schuilplaats in de kolentender, blaas de deur van de gevangeniswagen eraf met dynamiet en breng Rebecca en Danny in veiligheid! Inclusief 7 minifiguren met wapens en accessoires: de Lone Ranger, Tonto, Rebecca Reid, Danny Reid, Butch Cavendish, Latham Cole en Captain Fuller.

Notities

Deze set is de grootste van het thema.

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren

Shop (HQ)

79111
79111 alt2
79111 alt3
79111 alt4
79111 alt5

Around Wikia's network

Random Wiki