Wikia

Ocean Speeder
7976 box
Nummer7976
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Atlantis
Elementen

54

Minifiguren

Lance Spears

Dieren

Slang

Leeftijd

6 - 12

Introductie 2011, januari
Prijs

Vlag-NL €4,99
Vlag-DE €4,99
Vlag-UK £3,99 28 Dec 10 - 07 May 12
Vlag-US US $4,99 03 Dec 10 - 14 Dec 11
Vlag-CA CA $6,99 31 May 11 - 14 Dec 11

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

58

Afmetingen (cm)

12,1 x 8,9 x 4,5

De set 7976 Ocean Speeder werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een speeder, een rots met een schat, een zeeslang, en het minifiguur Lance Spears.
De speeder bestaat vooral uit rode bouwstenen, zoals de driehoekige vinnen aan de zijkanten. In het midden van de achterkant zijn handvatten waar de speeder kan worden bestuurt. Op de achterkant zorgen twee grijze propellors voor de aandrijving. Aan de voorzijde zijn twee 'armen' om kristallen te grijpen. Stickers worden gebruikt op de rondingen van de oceaan speeder om extra detail toe te voegen.
De rots bestaat uit een grijze 2x4-plaat voor de basis als zeebodem en grijze driehoekjes die zo op rotshellingen lijken. Aan de basis zit een donkergroene clip met 'zeewier'. Als schat zijn een goudkleurige kelk en een rode en heldere edelsteen toegevoegd.
Het minifiguur Lance Spears draagt een geel-grijze outfit, met grijze duikershelm met geel vizier en gele zwemvliezen en is uitgerust met een zilverkleurige harpoen.
Als dier is een rode zeeslang toegevoegd.

LEGO.com

LEGO logo Duik dieper in de Ocean Speeder om de schat te grijpen!

De dappere Lance Spears duikt naar de schatten van Atlantis op zijn Oceaan Speeder, als hij ineens een gevaarlijke zeeslang tegenkomt. Kan hij voorbij dit glibberige gevaar komen en de schat veroveren?

  • Inclusief Lance Spears minifiguur met duikuitrusting
  • Grijp met de armen van de Ocean Speeder, beweeg de propellers en schiet met de harpoen!
  • Ocean Speeder meet 7cm breed
  • Bevat zeeslang, schat en zeldzame gouden elementen

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren

Around Wikia's network

Random Wiki