Wikia

Angler Attack
7978 box.jpg
Nummer7978
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Atlantis
Elementen

201

Minifiguren

Dr. Jeff Fisher
Barracuda Guardian

Dieren

Angler Fish

Leeftijd

7 - 14

Introductie 2011, januari
Prijs

Nederland €21,99
Vlag-DE.png €21,99
Vlag-UK.png £18,89 28 Dec 10 - 28 Mar 12
Vlag-US.png US $19,99 03 Dec 10 - 19 Nov 11
Vlag-CA.png CA $24,99 31 May 11 - 19 Nov 11

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

306

Afmetingen (cm)

27,9 x 25,8 x 4,4

De set 7978 Angler Attack werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een onderwater voertuig, een schat en de minifiguren van Dr. Jeff Fisher en een Barracuda Guardian en een grote Angler Fish.
Het onderwater voertuig, een kleine Deep Sea Jet, bestaat vooral uit rode bouwstenen. In het midden van de achterkant zijn handvatten waar het mee kan worden bestuurt. Voorop zorgt een grijze propellor voor de aandrijving. Aan de linkerkant is een 'arm' om kristallen te grijpen, aan de rechterkant is een grijze harpoen bevestigd. Stickers worden gebruikt om extra detail aan het voertuig toe te voegen.

Het minifiguur Dr. Jeff Fisher draagt een geel-grijze outfit, met grijze duikershelm met geel vizier en gele zwemvliezen. Hij heeft een zwart fototoestel met lens.
De Barracuda Guardian heeft een drietand.

Het dier, de Angler Fish, of zeeduivel, is geheel gemaakt uit bouwstenen. Een neon-groene edelsteen, boven op de kop, dient als aas.

De schat bevindt zich bij een zuil in een schatkist. De zuil staat schuin op een 6x6 tegel voor de basis, met twee donkergroene zeewier stukken. De goudkleurige schatkist kan worden geopend en gesloten. Het bevat een 'gouden' helm, een donker blauwe en een groene edelsteen.

LEGO.com

LEGO logo.png Wees de zeeduivel en kwade bewaker te slim af om de schat te bereiken!

Expert duiker Dr Fisher vangt het oog van een oude helm liggen tussen de ruïnes van LEGO ® Atlantis. Juist op dat moment, het kwaad Barracuda en gigantische zeeduivel, met zijn vlijmscherpe tanden, buiten zwemmen uit de duistere diepten. Kan Dr Fisher slim af de dodelijke wezens om de gouden helm te vorderen en een foto van de zeldzame vis?

  • Inclusief 2 minifiguren: duiker met camera en Barracuda bewaker met drietand
  • Minifiguur accessoires zijn onder andere duiker de helm, tank en zwemvliezen
  • Deep Sea Jet bevat harpoen, grijpen klauwen
  • Zeeduivel meet 17cm (7") breed, 12cm (5") lang
  • Zeeduivel heeft bewegende vinnen en staart!
  • Inclusief schatkist met juwelen, gouden helm en speciale gouden elementen
  • Klik de kaken van de zeeduivel!

LEGO logo.png 7978 Zeeduivelaanval

De ervaren duiker Dr. Fisher ziet in de ruïnes van Atlantis een eeuwenoude helm liggen. Maar vanuit de diepte zwemmen een gevaarlijke Barracuda wachter en een gigantische zeeduivel met vlijmscherpe tanden naar hem toe. Kan Dr. Fisher aan deze vijanden ontsnappen en de schat veroveren – en is er tijd om nog even een foto maken van die zeldzame zeeduivel?

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren

Around Wikia's network

Random Wiki