Wikia

Deep Sea Raider
7984 box
Nummer7984
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Atlantis
Elementen

265

Minifiguren

Dr. Brains
Hammerhead Guardian

Dieren

Krab

Leeftijd

7 - 14

Introductie 2011, januari
Prijs

Vlag-NL €29,99
Vlag-DE €29,99
Vlag-UK £25,99 28 Dec 10 - 28 Mar 12
Vlag-US US $29,99 13 May 11 - 20 Jan 12
Vlag-CA CA $39,99 31 May 11 - 20 Jan 12

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

480

Afmetingen (cm)

38 x 26,2 x 5,5

De set 7984 Deep Sea Raider werd uitgebracht in 2011 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een onderwater voertuig met mini-sub, een schat en de minifiguren van Dr. Brains en een Hammerhead Guardian.

De Deep Sea Raider, een grote oceaan speeder, bestaat vooral uit rode bouwstenen, met gele en zwarte accenten. De cockpit is voorzien van een glazen kap die gemakkelijk verwijderd kan worden. Het glas sluit aan op schuine bouwstenen die naar de zijkant uitlopen met een rond universeel draaisysteem, met aan de linkerzijde een beweegbare boor en aan de rechterzijde een beweegbare grijper. De achterkant is voorzien van jets, opgebouwd uit koepels en andere cilindrische stukken, en hebben een raam grenst aan hen met een flick-het-vuren raket bevestigd op de bovenkant. Als de achterklep opent, wordt een mini-sub zichtbaar. Stickers worden gebruikt om extra detail aan het voertuig toe te voegen.

Het minifiguur Dr. Brains draagt een geel-grijze outfit, met grijze duikershelm met geel vizier en gele zwemvliezen. Hij heeft een grijze harpoen.
De Hammerhead Guardian heeft een drietand.

De schat bevindt zich bij een zuil in een schatkist. Op de zuil zit een donkerrode krab, naast een donkergroene zeewier, waarvan er ook één beneden bij de zuil staat. De goudkleurige schatkist kan worden geopend en gesloten. Het bevat een donker blauwe, rode en heldere edelsteen.

LEGO.com

LEGO logo Boor een pad naar de rijkdom!

Geworven om te graven en te boren naar de gevaarlijke ruïnes, probeert opgravingen expert Dr Brains uit de LEGO Power Miners naar de schat te komen! Maak de achterklep compartiment open en laat de mini-sub er uit om te knijpen! Kan hij de boze hamerhaai bewaker te slim af zijn om de schat en het legendarische harnas te pakken? De set bevat 2 minifiguren en mini-sub.

  • Inclusief 2 minifiguren: duiker en hamerhaai bewaker
  • Deep Sea Raider bevat te openen cockpit, grijper en de werkende boor
  • Open de achterkant om de mini-sub te onthullen!
  • Voorzien van flexibele vallen pijler, kreeft, schatkist met juwelen en harnas
  • Deep Sea Raider van 15cm (6") breed en 20cm (8") lang
  • Mini sub meet meer dan 5cm breed en 5cm (2") lang

LEGO logo 7984 Diepzeegraver

Dr. Brains van het Power Miners team is expert in uitgravingen: hij is er bijgehaald om een weg te graven naar de schatkist. Zal het Brains lukken om aan de razende hamerhaai wachter te ontsnappen om de schatkist – en het legendarische harnas – te veroveren?

Verwijzingen

7984 krab

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren

Around Wikia's network

Random Wiki