Wikia

TECHNIC Destroyer Droid
8002 box.jpg
Nummer8002
Productlijn LEGO TECHNIC
Thema Star Wars
SubthemaEpisode I: The Phantom Menace
Elementen

553

Leeftijd

11+

Introductie 2000
Prijs

Vlag-US.png US $49,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

841

Afmetingen (cm)

28,5 x 28,5 x 6,5

De set 8002 TECHNIC Destroyer Droid werd uitgebracht in 2000 als onderdeel van het Star Wars - Episode I: The Phantom Menace thema.

SamenstellingEdit

De Destroyer Droid bestaat uit TECHNIC onderdelen. Het model kan worden opgevouwen, en wanneer weggerold kan het zich openen en opstaan. Deze functie wordt aangedreven door een aantal elastiekjes.

VerhaalEdit

De Destroyer Droid, ook wel bekend als een Droideka, is een vechtrobot van de Handelsfederatie en later de Confederatie van Onafhankelijke Systemen. Ze werden gebruikt om tegen hun sterkste vijanden te vechten, inclusief de Jedi. Ze werden gemaakt sinds het bouwen van vechtrobots, maar omdat ze duur waren om te maken waren er niet zoveel. Elke robot heeft een eigen schildgenerator dat laserschoten kan tegenhouden, alleen langzaam bewegende objecten kunnen het schild doorboren. Behalve dat het zelf laserschoten kan snelvuren kan het ook oprollen om zo snel in het slagveld te bewegen.

LEGO.comEdit

LEGO logo.png Bouw je eigen destroyer droid!

En het zal doen wat je het opdraagt! Deze strijdmachine beweegt zich in de juiste positie in een gepantserde "wiel" configuratie en ontvouwt zich dan als een angstaanjagend wapen. Ze hebben twee blasters in plaats van armen en kunnen hun eigen schilden genereren. Zelfs Jedi Knights vrezen de destroyer droids! Leeftijd 11 +. 553 stukken.

NotitiesEdit

VerwijzingenEdit

Zie ook:

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki