Wikia

Monster Crab Clash
8056 box.jpg
Nummer8056
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Atlantis
Elementen

68

Minifiguren

Axel Storm

Dieren

Monster Crab

Leeftijd

6 - 12

Introductie 2010, januari
Prijs

Nederland €7,50
Vlag-DE.png €7,50
Vlag-UK.png £4,99 01 Jan 10 - 25 Dec 10
Vlag-US.png US $6,99 04 Dec 09 - 07 Jan 11
Vlag-CA.png CA $9,99 24 Sep 10 - 22 May 11
Vlag-AU.png AU $9,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

75

Afmetingen (cm)

14 x 12 x 4,5

De set 8056 Monster Crab Clash werd uitgebracht in 2010 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een grote krab, de Monster Crab, en het minifiguur van Axel Storm. Ook inbegrepen is een exclusieve oranje Crab Key of "krab sleutel".

De krab is geheel opgebouwd uit bouwstenen, voornamelijk in zwart met oranje accenten. Het heeft met zes poten en twee scharen. Voor het aanbrengen van details is een stickervel meegeleverd.

Het minifiguur van Axel Storm draagt een donker grijze helm met groen vizier en lime groene zwemvliezen. Hij heeft met een zwart harpoen geweer.

LEGO.com

LEGO logo.png 8056 Gevecht met de reuzenkrab

De moedige duiker is in de donkere diepte van de oceaan op zoek naar de oranje Atlantis schatkistsleutel – hij moet het opnemen tegen de geheimzinnige bewaker van de sleutel, een enorme krab met vlijmscherpe scharen!

LEGO logo.png Pas op voor de klauwen van de monster krab!

Op een gevaarlijke diepzee-missie om de oranje Atlantis schat sleutel te bergen van de duistere diepten van de oceaan, komt de heldhaftige duiker oog in oog te staan met de machtige bewaker van de schat: een gigantische krab met krachtige verpletterende klauwen!

  • Set bestaat uit 1 heldhaftige duiker minifigure!
  • Te verzamelen oranje Atlantis schat sleutel inbegrepen; verzamel ze allemaal!
  • Bevat monster krab met grijpende klauwen en beweegbare poten!

Verhaal

De krab is een van de bewakers van Atlantis en valt aan met zijn klauwen of door hard op zijn vijanden in te lopen. Het kan ook zijwaarts lopen, graven in de zeebodem en zwemmen. Een zwak punt is dat het niet in staat is om zich te bevrijden als het gevangen zit in een gigantische krab kooi. Het bewaakt de Atlantis Crab Key.

Notities

  • In november 2009 was deze set al bij willekeurig Toys-R-Us-winkels te vinden als onderdeel van een vroege promotie van LEGO Atlantis.

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren

Around Wikia's network

Random Wiki