Wikia

Deep Sea Striker
8076 box.jpg
Nummer8076
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Atlantis
Elementen

260

Minifiguren

Lance Spears

Dieren

Giant Scorpion

Leeftijd

7 - 14

Introductie 2010, mei
Prijs

Nederland €19,99
Vlag-DE.png €19,99
Vlag-UK.png £19,99 03 Jul 10 - 01 Nov 11
Vlag-US.png US $19,99 29 May 10 - 15 Oct 11
Vlag-CA.png CA $26,99 24 Sep 10 - 15 Oct 11
Vlag-AU.png AU $34,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

345

Afmetingen (cm)

35,2 x 19 x 5,8

De set 8076 Deep Sea Striker werd uitgebracht in 2010 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een onderwaterscooter, het minifiguur Lance Spears en een Giant Scorpion dier. Ook inbegrepen is een exclusieve groene Manta Ray Key.

De scooter is uitgevoerd met een rode kap, aan beide zijkanten een zwarte vin, daartussen een jet stream, een stuur voor het minifiguur en aan de voorkant een zwarte grijper die de sleutel kan vasthouden. Het heeft twee harpoenkanonnen.

Het minifiguur Lance Spears draagt een donker grijze helm met groen vizier en lime groene zwemvliezen.

Tenslotte is een dier toegevoegd; een uit stenen opgebouwde Giant Scorpion, of grote schorpioen, voornamelijk in zwart met oranje accenten. Het heeft een lichaam met klauwen, poten, hoofd en staart. De klauwen kunnen openen en sluiten en de tanden in de mond kan bewegen. De belangrijkste functie is de staart die naar de voor-en achterkant kan bewegen. Voor het aanbrengen van details is een stickervel meegeleverd.

LEGO.com

LEGO logo.png 8076 Diepzeestekel

Op zijn snelle onderwaterscooter scheert de moedige duiker over de bodem van de oceaan, op zoek naar de kostbare, groene Atlantis sleutel. Maar dan komt hij de schorpioen wachtpost tegen. Kan hij de giftige staartstekel, scherpe scharen en sterke kaken van de schorpioen ontwijken en de sleutel veroveren?

LEGO logo.png Duikers pas op voor stekende staart van de schorpioen!

Op een missie om een ​​kostbare groene Atlantis schat sleutel terug te krijgen, glijdt de The Deep Sea Salvage Crew duiker met de snelle Sea Scooter langs de bodem van de oceaan! Als hij de sleutel van de krachtige schorpioen wachtpost tegenkomt, kan hij dan de venijnige staart van de schorpioen, snapping klauwen en bijten kaken ontwijken en de sleutel bemachtigen?

  • Inclusief 1 duiker minifiguur met zee scooter
  • Bevat te verzamelen groene Atlantis schat sleutel
  • Onderwaterscooter uitgerust met een dubbele harpoenen en grijper klauw voor schat sleutel
  • Schorpioen bewaker meet meer dan 23cm (9") lang

Notities

  • De onderwater scooter heeft wel wat weg van de droid STAP uit Star Wars.
  • De Giant Scorpion is niet in alle bronnen opgenomen als een apart figuur, waarschijnlijk omdat het uit bouwstenen is samengesteld.

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren

Around Wikia's network

Random Wiki