Wikia

Shadow Snapper
8079 box.jpg
Nummer8079
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Atlantis
Elementen

245

Minifiguren

Lance Spears

Dieren

Shadow Snapper

Leeftijd

7 - 14

Introductie 2010, januari
Prijs

Nederland €29,99
Vlag-DE.png €29,99
Vlag-UK.png £24,99 04 Jan 10 - 25 Nov 10
Vlag-US.png US $29,99 04 Jan 10 - 22 Jan 11
Vlag-CA.png CA $39,99 24 Sep 10 - 22 May 11
Vlag-AU.png AU $44,99

Verpakking

Doos

Gewicht (gram)

428

Afmetingen (cm)

38 x 26 x 5.5

De 'Limited Edition' set 8079 Shadow Snapper werd uitgebracht in 2010 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

De set bestaat uit een grote schildpad, de Shadow Snapper, een onderwater voertuig en het minifiguur van Lance Spears. Ook inbegrepen is een exclusieve gele Turtle Key of "schildpad sleutel".

De schildpad is geheel opgebouwd uit bouwstenen, voornamelijk in zwart met groene en rode accenten. De bek, met rode accenten, kan open en laat de tanden zien. Op de rug staan grote groene stekels en het heeft vier bewegende poten met mensachtige handen met lange, witte klauwen. Het heeft ook een lange hagedis achtige staart. Voor het aanbrengen van details is een stickervel meegeleverd.

Het voertuig is een bewapend onderwater voertuig, uitgevoerd in rood, met dubbel flick-lancering torpedo's en bovenop twee zwarte harpoen geweren. Aan de achterkant zorgt de propeller voor de voortstuwing. Voor het aanbrengen van details is een stickervel meegeleverd.

Het minifiguur van Lance Spears draagt een donker grijze helm met groen vizier. In tegenstelling tot de standaard heeft het geen lime groene zwemvliezen.

LEGO.com

LEGO logo.png Let op de schaduwen als deze Atlantis bewaker in de buurt is!

Bedekt met gepantserde stekels en vol met vlijmscherpe klauwen en tanden, de woeste, amfibische Shadow Snapper is de ergste nachtmerrie van een diepzeeduiker! Een super-snelle combat sub met dubbel flick-lancering torpedo's is de Deep Salvage Crew duiker zijn enige kans om voorbij dit op de loer Leviathan en ophalen van de gele Atlantis schat sleutel ... maar zal ook deze high-speed sub wees er snel genoeg voor hem om te ontsnappen met de prijs? Inclusief diepzeeduiker minifiguur.

  • Inclusief Shadow Snapper, de bestrijding van onder-en duiker minifigure!
  • Gele Atlantis schat sleutel inbegrepen! Verzamel ze allemaal!
  • Vuur de sub's dual flick-lancering torpedo's!
  • Super-snel onder de propeller draait echt!
  • Snapper van 20cm (8") lang! Sub meet 12cm (5") lang!

Verhaal

De schildpad is een van de bewakers van Atlantis en valt aan met zijn vlijmscherpe klauwen. Het bewaakt de Atlantis Turtle Key.

Notities

  • De set was exclusief verkrijgbaar in Toys "R" Us winkels in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten, vaak al in december 2009 als onderdeel van een vroege promotie van LEGO Atlantis.
  • De propeller kan alleen een beweging vooruit maken als het om de eigen as draait.

Verwijzingen

Galerij

Verpakking

Set

Minifiguren

Around Wikia's network

Random Wiki