Wikia

Atlantis 3D Bril
852906 box
Nummer852906
Productlijn LEGO Accessoires
Thema Atlantis
Elementen

1

Leeftijd

5+

Introductie 2010, januari
Gewicht (gram)

7,5

Afmetingen (cm)

15 x 0,1 x 7

852906 Atlantis 3D Bril is een 3D bril uit het Atlantis thema, oorspronkelijk uitgebracht in januari 2010.

Promotie

De bril kwam, ter promotie van het zojuist geïntroduceerde thema, met het januari nummer van LEGO Club Magazine, LEGO Brickmaster Magazine in de VS, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Finland en Canada, en ook LEGO Club Jr. Het wordt gebruikt als een paar 3D-bril voor de Atlantis tekeningen en website-advertentie in het tijdschrift en kan ook worden gebruikt voor de LEGO Atlantis website.
Verder werd de 3D bril meegeleverd in een klein aantal sets.

Samenstelling

In de Verenigde Staten werd de 3D bril in het magazine meegeleverd, verpakt in een plastic zakje. Elders werd de bril uitgebracht in een gele kartonnen driehoek die staat voor een Atlantis kaart. De driehoek kan omvouwen en onthult de bril in een plastic zakje, een 3D-beeld van Captain Ace Speedman met een blauwe Shark Key en een Shark Guardian, samen met een Squid Warrior en een Shark Warrior op de achtergrond. De achterkant van de driehoek toont de Atlantis sets van 2010.

De 3D bril is van karton en heeft een rood glas aan de linkerkant en een blauw glas aan de rechterkant. Op het rechteroor staat 'ATLANTIS.LEGO.COM' vermeld.

Verwijzingen

Optredens

8060 box art
8060 Typhoon Turbo Sub Atlantis
8061 box art
8061 Gateway of the Squid Atlantis
8075 box art
8075 Neptune Carrier Atlantis

Galerij

Around Wikia's network

Random Wiki