Wikia

ADU Rookie
ADU Rookie gun.png
Thema Alien Conquest
Accessoires

Helm met doorzichtig vizier
ADU pistool

Introductie

2011, mei

ADU Rookie is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2011 als onderdeel van het Alien Conquest thema.

Samenstelling

Tot op heden is er één variant.

  • Versie 1, 2011, de eerste versie, geheel in het blauwe gekleed, met blauwe helm met doorzichtig vizier, donkerblauwe opdruk van een vest op de torso (voor en achter), donkerblauwe zakken op de knieën, grijze handen en een geel gezicht met twee zijden; een met een lachende open mond, de ander met vertrokken mond. Hij draagt een grijs ADU pistool als standaard wapen.
BrickLink ico.png Minifiguur op BrickLink

LEGO.com

LEGO logo.png ADU Rookie

ADU Rookie ani.png
"Hey there! Sinds de aliens binnengedrongen mijn pop de boerderij en stal zijn favoriete koe, heb ik te popelen om hen een beetje terugverdiend. En nu dat ik de ADU kwam, ik weet zeker dat ik de wereld te redden in een mum van tijd! De sergeant zegt dat ik heb veel potentieel, dat is goed kreeg, omdat ik soort van te houden krijgt in over mijn hoofd en dat om gered door de rest van het team. Maar ik weet zeker dat iedereen begint op die manier, toch? Ik weet zeker dat met een beetje oefening, ik zal de buitenaardse wezens te slaan in een mum van tijd!"

Notities

  • Het minifiguur staat ook bekend als "Alien Defense Unit Soldier 4"
  • Het vaste voertuig is de "Pod".

Verwijzingen

Optredens

Galerij

ADU Rookie.png
Versie 1

Around Wikia's network

Random Wiki