Wikia

ADU Sergeant
ADU Sergeant in actie
Thema Alien Conquest
Accessoires

Helm met doorzichtig vizier
ADU pistool

Introductie

2011, mei

ADU Sergeant is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2011 als onderdeel van het Alien Conquest thema.

Samenstelling

Tot op heden is er één variant.

  • Versie 1, 2011, de eerste versie, geheel in het blauwe gekleed, met blauwe helm met doorzichtig vizier, donkerblauwe opdruk van een vest op de torso (voor en achter), donkerblauwe zakken op de knieën, grijze handen en een geel gezicht met een grijze wenkbrauwen en snor. Het gezicht heeft twee zijden, waarbij bij één de snor een beetje scheef staat en er extra lijnen boven de wenkbrauwen zijn zodat hij nog iets bozer kijkt. Hij draagt een grijs ADU pistool als standaard wapen.
BrickLink ico Minifiguur op BrickLink

LEGO.com

LEGO logo ADU Sergeant

ADU Sergeant ani
"LET OP ALLE ADU troepen! We zijn hier niet om gelukkige vriendelijke mensen te zijn! We zijn hier niet om kleine hondjes of katjes te verzorgen! We zijn hier voor één reden en één reden alleen: om de buitenaardse bedreigingen te bestrijden en hun hele vloot terug de diepe ruimte in te sturen! Help mij dat doen en ik zal je beste vriend zijn! Verknoei het, en ik zal je ergste nachtmerrie zijn! Nu pak je spullen, start je voertuigen, en laten we de planeet redden!"

Notities

  • Ook bekend onder "Alien Defense Unit Soldier 3".
  • De sergeant is de 'oudste' van het ADU team.
  • Het vaste voertuig is het rijdende "hoofdkwartier".

Verwijzingen

Optredens

Galerij

ADU Sergeant lopend
In actie met ADU pistool

Around Wikia's network

Random Wiki