Wikia

Alien Commander
Alien Commander2.jpg
Thema Alien Conquest
Accessoires

Ray Gun

Introductie

2011, mei

Alien Commander is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2011 als onderdeel van het Alien Conquest thema.

Samenstelling

Tot op heden is er één variant.

  • Versie 1, 2011, de eerste versie, groene insect-achtige kop waarvan bovenop de hersenen zichtbaar zijn, met grote zwarte lange ogen waarvan het linkeroog met een litteken, een kleine bek, zwarte romp met opdruk van onderscheidingen waaronder 'gouden' epauletten op de schouders, en groen 'rokachtige' benen. Hij draagt een grijze Ray Gun als standaard wapen.
BrickLink ico.png Minifiguur op BrickLink

Verhaal

De Alien Commander, ook wel bekend als Commander Hypaxxus-8, bestuurt het Alien moederschip.

LEGO.com

LEGO logo.png Alien Commander

Alien Commander ani.png
"Ahahahahahahahahahahahahah! Groeten, nietige aardbewoners! Ik ben commandant Hypaxxus-8, maar u kunt mij uw nieuwe Supreme Overlord noemen. Mijn vloot van vliegende schotels is naar uw wereld gekomen voor slechts een ding: intellect! En zodra we je hersenen hebben opgezogen naar onze machtige galactische accu's, zal er niets zijn om ons te weerhouden van de verovering van de hele aarde! Mijn plannen zijn briljant! Mijn krachten zijn niet te stoppen! Mijn ruimteschip is echt, echt groot! Totale overwinning zal binnenkort de mijne zijn!!!!"

Notities

  • Het heeft dezelfde vorm van het hoofd als de Alien Android, met een lichter groen hersenen
  • Het heeft dezelfde vorm van de benen als de Squid Warrior, behalve dat ze zijn omgekeerd
  • Het vaste voertuig is het "moederschip".
  • In een film op de Alien Conquest website, staat de Alien Commander te lachen terwijl buitenaardse schepen naar de Aarde vliegen.
  • Hij heeft een huisdier Alien Clinger met de naam Captain Ploovie.
  • Met deze set is het duidelijk dat deze vreemdelingen groene hersenen hebben.

Verwijzingen

Optredens

Galerij

Alien Commander.jpg
Met Ray Gun

Around Wikia's network

Random Wiki