Wikia

Angler Fish
Angler Fish
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Atlantis
Elementen

142

Introductie 2010

Het dier Angler Fish werd uitgebracht in 2010 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

Het dier is opgebouwd uit 142 bouwstenen, voornamelijk in groen, met een kop met twee grote blauwe ogen, een bek met beweegbare kaken met zeven witte tanden, en een gouden tand, beweegbare vinnen, een kaak en staart. De "vinnen" op de rug zijn gemaakt van hellingen. De zijkanten van het lichaam gebruikt SNOT met "vinnen" op beide zijden. De onderste kaak is opgebouwd uit de as houders met tanden geschoven inch. De bovenste kaak beschikt over een bijna-identieke opzet als de onderkaak. De "ogen" zijn opgebouwd uit transparante koepels en zijn gekanteld uit het centrum. Groene stickers worden gebruikt om extra detail toe te voegen. Boven de op de kop, hangt voor de ogen een hengel met aas: een neon-groene edelsteen.

Verhaal

De Angler Fish, vrij vertaald zeeduivel, is een LEGO dier verschenen in het onderwater-thema Atlantis. Samen met de Barracuda Guardian bewaakt het de gezonken tempelruïnes in de diepe zee en bewaakt het een schat met een 'gouden' helm, een donker blauwe en een groene edelsteen.

Notities

  • Het dier is niet in alle bronnen opgenomen als een apart figuur, waarschijnlijk omdat het uit bouwstenen is samengesteld.
  • De Angler Fish staat niet bekend als een wachtpost van een Atlantis sleutel.
  • In 2007 werd een zeeduivel uitgebracht in het Aqua Raiders thema; daar was het blauw en kleiner en het had geprinte ogen in plaats van bouwstenen.

Verwijzingen

Optredens

7978 wallpaper
7978 Angler Attack Atlantis

Angler Fish 1

Dit artikel heeft een of meerdere niet werkende hyperlinks.

Around Wikia's network

Random Wiki