Wikia

Cole
Cole njo006
Thema Ninjago
Accessoires

Staf
Zeis (goud)
Hamer
Katana

Introductie

2011

Cole is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2011 als onderdeel van het Ninjago thema.

Samenstelling

Het minifiguur is in het zwart, met een zwarte hoofddoek. Het gezicht heeft een norse uitdrukking. Op de torso is een opdruk van de belijning van zijn jas en vier kabels naar een geel embleem te zien. Als vaste wapens heeft hij een gouden zeis (Staff of the Dragons), een hamer (Blacksmith Hammer) en een katana (Ninjago Sword, ofwel lang zwaard).
Cole verschijnt in vier variaties: als een normale ninja, als DX Ninja, als Microfiguur, en als ZX ninja.

Verhaal

Als leider van het team is hij sterk en krachtig, maar hij is bang voor hoogtes en draken. Hij is de Ninja van de Aarde.

LEGO.com

LEGO logo Cole DX

Ninja van de Aarde
Voorkeurswapen: zeis
Element van kleur: zwart
Sterkste eigenschap: verdediging

Cole is sterker dan ooit ... hij heeft Spinjitzu geleerd en is niet meer bang voor draken. Met de Aardedraak vormt hij een machtig duo. Samen laten ze weinig heel van de skeletten.

De ninja's volgen Cole overal: hij is hun leider en goede vriend. Hij is sterk, betrouwbaar en solide - als een groot, zwaar rotsblok.

Notities

  • Verder worden als wapens genoemd: Scythe of Quakes, Ninja bow + arrow, Nunchucks of Lightning, Silver Sword en The Spear.

Optredens

Sets

LEGO Games
Sleutelhangers
Magneetsets
Videogames
Films
Magazines

Galerij

Around Wikia's network

Random Wiki