Wikia

Lego pedia

Elite Assassin Droid

Overleg0
770 pagina's
op deze wiki
Elite Assassin Droid
Elite Assassin Droid gun
Thema

Star Wars

Subthema

Clone Wars

Accessoires

Geweer

Introductie

2009

Elite Assassin Droid is een LEGO minifiguur, oorspronkelijk uitgebracht in 2009 onder het thema LEGO Star Wars - Clone Wars.

SamenstellingBewerken

Een Elite Assassin Droid is gemaakt in een zwarte kleur, in tegenstelling tot de standaard zilver. Het hoofd is opgebouwd uit een knopje, een transparant oranje knopje, een kegel en een 1.5L clip. Het lichaam is gemaakt van een mechanisch torso, voorzien van een rechte en een gebogen robotarm en robotbenen uit één stuk.

BrickLink ico Minifiguur op BrickLink

VerhaalBewerken

Elite Assassin Droids, een speciale versie van een IG-serie Assassin Droid, waren zeer geavanceerde robots, vooral ingehuurd door premiejagers, criminele bazen en corrupte politici. De specifieke opdrachten werden uitgevoerd met onverschrokken trouw aan hun meesters. De Assassin Droids werkte voor wie betaalde, dus waren ze niet gehecht aan één van beide kanten. Omdat hun missies in het algemeen een veel hogere mate van onafhankelijke vaardigheid, scherpzinnigheid en oordeel vereisten dan eenvoudige droids, waren hun subroutines, de elektronica en het geheugen van navenant hogere verfijning en kwaliteit.
Eén van deze werd vernietigd door Anakin Skywalker op Coruscant en twee door Padmé Naberrie in Ziro's Palace.

OptredensBewerken

VerwijzingenBewerken

GalerijBewerken

Elite Assassin Droid lsw222
Elite Assassin Droid

Rond het netwerk van Wikia

Willekeurige wiki