Wikia

Helm (Open met Zoeklicht)
Helm (Open met Zoeklicht) blauw
Nummer30325
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Rock Raiders
Introductie 1999
Gewicht (gram)

0,67

Het accessoire helm (open met zoeklicht) werd uitgebracht in 1999 als onderdeel van het Rock Raiders thema.

Samenstelling

De helm bestaat uit één stuk, past over het hoofd van een minifiguur, heeft bovenop links en rechts een zoeklicht, een bevestigingspunt voor een vizier aan de zijkanten, aan de voorkant een opening bij de kin en links en rechts een slang als beademingsapparatuur.
Het accessoire is in verschillende kleuren verschenen:

Transparent
Transparent
Transparent
Transparent
Transparent
Transparent

Verhaal

De helm, in het Engels "Helmet with Breathing Apparatus and Headlights", is een LEGO minifiguur hoofddeksel accessoire. Een rond vizier kan worden bevestigt om te zorgen voor bescherming van het gezicht. Het wordt bijna alleen gebruikt in de 'ondergrondse' thema's Rock Raiders en Power Miners; uitzonderingen zijn één set in Star Wars en één set in Racers.

Notities

  • Het is niet helemaal duidelijk wat de Engelse verwijzing naar beademingsapparatuur inhoud, er zit namelijk niets voor de mond. Andere vormen van helmen zijn veel duidelijker voorzien van beademingsapparatuur.

Verwijzingen

Optredens

Helm (Open met Zoeklicht) zilver
Grijs
7133 handleiding
7133 Bounty Hunter Pursuit Star Wars bij Zam Wesell
Dit artikel is een Begin. Je kan Brickipedia helpen door deze pagina te bewerken.

Around Wikia's network

Random Wiki