Wikia

Houweel
Houweel ani
Nummer3841
Productlijn LEGO SYSTEM
Thema Town
Introductie 1978
Gewicht (gram)

0,42

Het accessoire houweel werd uitgebracht in 1978 als onderdeel van het Town thema.

Samenstelling

Het houweel bestaat uit één stuk, met een ronde stok als basis en een krom 'ijzer' als T-stuk geplaatst, waarbij de ene zijde in een punt en de andere in een stomp einde eindigt. Het kan in de hand van een minifiguur worden geklikt.
Het accessoires is in de volgende kleuren verschenen:

Transparent
Transparent
Transparent
Transparent

Verhaal

Het houweel, in het Engels pickaxe, wordt vooral gebruikt in de thema's Power Miners and Rock Raiders, maar ook als wapen in Ninjago.

Verwijzingen

Optredens

Houweel goud
Goud
2115 Bonezai Ninjago Wat je er ook mee hakt: het gouden houweel laat een diepe indruk achter. Het is gemaakt van massief goud en móet haast wel een superwapen zijn - want iedereen wil het hebben. Een geliefd wapen van Bonezai – Skelet van het IJs!
Houweel grijs blauw
Grijs-blauw
2116 Krazi Ninjago bij Krazi: Wil je putten graven, of gaten in je tegenstander slaan? Het kan met het grimmige houweel. Het wapen is vooral geliefd bij de sneeuwdwergen die er veel mee werken - en het kan overal voor worden gebruikt.
Houweel grijs blauw
Grijs-blauw
7305 Scarab Attack Pharaoh's Quest bij Jake Raines
Houweel grijs blauw
Grijs-blauw
79003 Een Onverwachte Bijeenkomst The Hobbit bij Bofur de Dwerg
Dit artikel is een Begin. Je kan Brickipedia helpen door deze pagina te bewerken.

Around Wikia's network

Random Wiki