Wikia

LEGO Atlantis: The Atlantis Adventure
Het Avontuur logo.png
Productlijn LEGO Videogames
Thema Atlantis
Leeftijd

6+

Introductie 2010

LEGO Atlantis: The Atlantis Adventure is een online videogame, gemaakt op basis van de tv-film van het LEGO Atlantis thema.

SamenstellingEdit

De originele film is opgeknipt in vijf interactieve delen, waarbij na elk deel opdrachten kunnen worden uitgevoerd:

  • Deel 1: De onmogelijke opgave
  • Deel 2: De pijlinktvis poort
  • Deel 3: De manta's vallen aan
  • Deel 4: De haaientanden
  • Deel 5: De verloren stad

LEGO.comEdit

LEGO logo.png HET ATLANTIS AVONTUUR

Een oeroude legende vertelt over Atlantis, een wonderschone stad met fabelachtige rijkdommen en prachtige gebouwen, die in een ver verleden door de zee verzwolgen werd. Generaties lang heeft men vergeefs gezocht naar bewijzen voor het bestaan van Atlantis... tot nu. Professor Samantha Rhodes, een archeoloog en expert in oude talen, heeft een piramidevormige kaart gevonden die volgens haar de weg naar Atlantis kan wijzen.

Het verhaal volgt Professor Samantha Rhodes en de bemanning van de geavanceerde onderzeeer eptune, bestaande uit Kapitein Ace Speedman, eerste stuurman Lance Spears en Dr. Jeff Fisher, die zijn ingehuurd om de professor te helpen bij haar geheime speurtocht naar Atlantis. De bemanning heeft geen idee welke gevaren er loeren op deze gedurfde tocht door de meest onbekende en donkere diepten van de oceaan. Ze zullen al hun moed en intelligentie nodig hebben om te overleven, maar ze maken kans de grootste schat aller tijden te vinden: de verkloren stad Atlantis!

PersonagesEdit

NotitiesEdit

  • In tegenstelling tot de film, is de online game wel in het Nederlands. Zo kan de film alsnog (in delen) door de kinderen gevolgd worden.

VerwijzingenEdit

Zie ook:

GalerijEdit

Around Wikia's network

Random Wiki