Wikia

Luminara Unduli
Luminara Unduli lsw310.jpg
ja
Thema Star Wars
SubthemaEpisode III: Revenge of the Sith
Accessoires

Hoofddoek
Cape (niet afneembaar)
Lichtzwaard (groen)

Introductie

2005

Luminara Unduli is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2005 als onderdeel van het Star Wars - Episode III: Revenge of the Sith thema.

Samenstelling

Luminara Unduli is tot op heden in twee uitvoering verschenen. Al haar kleding is zwart, met grijze en witte afdrukken op de romp die de details van haar gewaad weergeven. Het hoofd en handen zijn vleeskleurig met een groene tint. Het gezicht heeft twee lichtblauwe stippen voor de ogen, een paarse mond, en zwart-wit voor wenkbrauwen en de tatoeage die Luminara heeft rond haar mond. Luminara heeft een afneembare zwarte hoofddoek die uniek is voor dit minifiguur.
Ze heeft een groen lichtzwaard als wapen.

  • Versie 1, 2005, Light-Up Lightsaber,
    Luminara Unduli LUL.jpg
    beenstuk en de zwarte cape zijn niet afneembaar van de romp, het hoofd is veel steviger aan de romp bevestigd, en het gevest is een onderdeel van de rechterarm. De hoofdtooi en het groene lichtzwaard blad kan normaal worden verwijderd. Als het hoofd wordt ingedrukt, gaat het lichtzwaard branden.
BrickLink ico.png Minifiguur op BrickLink
  • Versie 2, 2011, Clone Wars,
    Luminara Unduli hoofd met bril.jpg
    grotere ogen, lavendel lippen, geelachtig groene huid, lavendel tatoeages op haar kin, een dubbelzijdige gezicht, waarvan één een bril draagt, zwarte kleding maar geen cape, een ketting, twee riemen en een tekening op haar benen. Ze heeft een groen lichtzwaard.

Variaties

Luminara Unduli sw116.jpg
Luminara Unduli lsw310.jpg
Luminara Unduli lsw310 2.jpg
Versie 1, Light-upVersie 2, Clone WarsVersie 2, met bril

Verhaal

Luminara Unduli was een Mirialan Jedi Master die in de Clone Wars gevechten deelnam. Ze stond bekend om haar vaardigheden met het lichtzwaard. Ze leidde met succes Barriss Offee op tot ridder. In Episode III: Revenge of the Sith werd Luminara vermoord door Clone Troopers op Kashyyyk toen Order 66 werd uitgevoerd.

Verwijzingen

Optredens

Sets

Luminara Unduli sw116.jpg
Versie 1
7260 box art.jpg
7260 Wookiee Catamaran Star Wars versie 1
Luminara Unduli lsw310.jpg
Versie 2
7869 box art.jpg
7869 Battle for Geonosis Star Wars versie 2
Luminara Unduli sw116.jpg
Versie 1
Toy Fair 2005 Luminara Unduli Promotion Star Wars versie 1

Merchandise

Galerij

Around Wikia's network

Random Wiki