Wikia

Manta Warrior
Manta Warrior atl003.jpg
Thema Atlantis
Accessoires

Drietand

Introductie

2010

Manta Warrior is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2010 als onderdeel van het Atlantis thema.

Samenstelling

Het hoofd van de Manta Warrior bestaat uit een standaard minifiguur hoofd met daarop een deel van rubber. Om aan te sluiten bij het hoofdstuk staan de grote zwarte ogen op de grijze standaard kop veel verder uit elkaar in vergelijking met de normale menselijke minifiguren. Het hoofdstuk, de torso en de benen zijn blauw met grijze opdruk, de handen zijn zwart. Als wapen heeft de Manta Warrior een drietand.

LEGO.com

Manta Strijder.png

Verhaal

Manta Warriors, of Manta Strijders, verschijnen samen met Squid Warriors en Shark Warriors. waar ze soms op rijden. Ze worden beschreven als "sneaky" (gluiperig). Hun voorouders waren zachtaardige bodem-voeders, maar ze zijn geëvolueerd tot snelle en capabele strijders met de mogelijkheid om zich te verbergen en snel in actie te komen. Ze zijn erg nieuwsgierig naar nieuwe dingen, maar ze zijn ook bedachtzaam; dus meestal benaderen ze iets niet, totdat ze zeker zijn dat het veilig is. Ze zijn een grote bedreiging voor de duikers op zoek naar de sleutels tot Atlantis vanwege hun behendigheid en snelheid in het water. Hun drietand kan ook elektriciteit uitstoten.

Optredens

Sets

8059 box.jpg
8059 Seabed Scavenger Atlantis met drietand
8073 box.jpg
8073 Manta Warrior Atlantis met drietand
8075 box.jpg
8075 Neptune Carrier Atlantis met drietand
8077 box.jpg
8077 Atlantis Exploration HQ Atlantis met drietand

Andere producten

852775 box.jpg
852775 Manta Warrior Key Chain Atlantis sleutelhanger
852777 set.jpg
852777 Atlantis Magnet Set Atlantis magneetset, met drietand
852775 box.jpg
LEGO Bouwmeester Atlantis box detail.png
LEGO Bouwmeester - Atlantis Atlantis boek, met drietand

Films

Around Wikia's network

Random Wiki