Wikia

Sugi
Sugi met mes
ja
Thema Star Wars
SubthemaClone Wars
Accessoires

Blaster, Vibro-blades (2x)

Introductie

2011

Sugi is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2011 als onderdeel van het Star Wars - Clone Wars thema.

Samenstelling

Sugi hoofd
Als een Zabrak, heeft Sugi een kaal hoofd met voorop twee hoorntjes (getekend) terwijl achter op haar hoofd de karakteristieke paarse staart is te zien. Ze heeft tekens op haar gezicht, bruine ogen met witte pupillen en rode lippen. Op haar torso heeft Sugi afdrukken van een donker rood vest, een open hals met daarop een ketting. Ze heeft huidkleurige armen en grijze handen. Ook haar benen zijn grijs met een lichter grijs voor de heupen. Sugi heeft een korte blaster en messen (vibro-blades) als wapens.
BrickLink ico Minifiguur op BrickLink

Galerij

Sugi lsw305
Sugi lsw305 2
VoorzijdeAchterzijde

Verhaal

Sugi was een premiejager tijdens de Clone Wars en de leidster van een groep premiejagers die voornamelijk eerbare opdrachten aannamen. Ze stelde geen overbodige vragen, was erg taai en meedogenloos wanneer nodig. Ze had een groot gevoel voor eer en nam alleen opdrachten aan waar ze van geloofde dat het de moeite waard was. Haar persoonlijke schip was de Halo en ze was bewapend met een EE-3 Blaster Rifle en verschillende messoorten. Ze was herkenbaar aan haar paarse haar dat tussen haar hoorns op het hoofd groeide.

Verwijzingen

Optredens

Sets

7930 box detail
7930 Bounty Hunter Assault Gunship Clone Wars eerste optreden

Around Wikia's network

Random Wiki