Wikia

Wolfpack Clone Trooper
Wolfpack Clone Trooper lsw331
ja
Thema Star Wars
SubthemaClone Wars
Accessoires

Helm
Jetpack
Blaster

Introductie

2011

Wolfpack Clone Trooper is een minifiguur, oorspronkelijk geïntroduceerd in 2011 als onderdeel van het Star Wars - Clone Wars thema.

Samenstelling

Het minifiguur is in een versie verschenen en is opgebouwd uit drie grote delen, plus extra accessoires. In tegenstelling tot de meeste Clone Trooper minifiguren, zijn de benen zand blauw, met witte en zwarte bedrukking op de voorkant voor detaillering. De torso is voornamelijk wit met de standaard Clone Trooper bepantsering ontwerp gedrukt op de voor-en achterkant. Maar wat zand blauwe afdrukken zijn toegevoegd aan de top van het stuk op zowel de voor-en achterkant. Het hoofd is als de standaard Clone Trooper hoofden. Het draagt een wit jetpack en een Clone Trooper helm met standaard print, plus zand blauwe afdrukken in de vorm van het hoofd van een wolf (het logo van de Wolfpack) rond het vizier, een rode driehoek net boven het vizier, en drie gele strepen aan de rechterkant van de driehoek. Als standaard wapen heeft het een zwarte blaster.

BrickLink ico Minifiguur op BrickLink

Verhaal

De Wolfpack was een Clone Trooper squad, een deel van het 104e Bataljon onder leiding van Jedi Generaal Plo Koon en Commander Wolffe tijdens de Clone Wars. De Wolfpack soldaten droegen oorspronkelijk een harnas met de Wolfpack insignes en opvallende donkere rode markeringen, maar de markeringen werden later veranderd in een grijs-blauwe kleur ter nagedachtenis van een groot aantal Wolfpack leden die vielen bij de Slag van Abregado. De leden van de Wolfpack namen deel aan verschillende missies in de Clone Wars, met inbegrip van de Slag van Felucia, de Slag bij Khorm, en het redden van High Jedi General Mace Windu en Jedi General Anakin Skywalker op Vanqor.

Notities

  • Dit minifiguur is een van de weinige Clone Troopers uit het Star Wars thema dat afdrukken op de benen heeft.
  • De helm, romp en benen zijn dezelfde als Commander Wolffe.
  • Op de achterkant van de doos van 7964 Republic Frigate toont het in grijs tint in plaats van zand blauw.

Verwijzingen

Optredens

Sets

Wolfpack Clone Trooper lsw331
Versie 1
7964 box art
7964 Republic Frigate Clone Wars Versie 1

Galerij

Wolfpack Clone Trooper lsw331
Wolfpack Clone Trooper lsw331 3
Wolfpack Clone Trooper lsw331 2
Met helmAchterkantZonder helm

Around Wikia's network

Random Wiki